tirsdag 15. september 2009

Prinsesse Berundi

Prinsesse Berundi
Når vi hørte den fantastiske teksten i noregtimen, memorerte eg tilbake til ungdomskolan. Novella minnte meg om en jente eg gjekk i klasse med på ungdomskolan. Hun var feit, men hun hadde ingen som elsket henna. Men samma det. Eg syntes Pinsesse Berundi var ein morosam og godt skrevi novelle. Morosam var den pågrunn av den sprø humoren, i dagens samfunn er det ikkje vanlig å være tynn som ein flis og like store jentar, det at brunto som var tynn og likte prinsesse Berundi som var feit. Det var også ganske sprøt og morosamt at brunto viste hans kjærleghet til Berundi med å ete seg fet. Godt skrev grunnat den gode skildrengen av personar. Ternengkast 5.

1 kommentar:

  1. Hei! Fint at du likte novella, Bård! Eg synest det er fint at du skriv på nynorsk, og sjølv om det er ein del ting her som du må ta tak i, er du i gang med nynorskskrivinga. Substantiv som "jente" og verb som "vere" er døme på ord du bør jobbe med. Elles er innhaldet godt!

    Bjørnar

    SvarSlett